© 2024 solvo B.V.

...::wat kan het zijn::...

Sinds 2 weken voel ik me niet zoals anders. Klachten: meerdere malen per dag licht gevoel in me hoofd, misselijkheid, duizelig, ook een zenuwtikje boven mijn linkeroog. Ben ook al 3x bijna flauwgevallen en 2 dagen geleden waren mijn handen aan het \'shaken\'. Wat kan dit zijn??? En wat doe ik eraan?


Hyperventilatie klachten is wat er in mij opkomt of een laag HB(bloedarmoede)Heb je soms veel stress(gehad)de laatste tijd?of ,in geval van bloedarmoede,bloedverlies gezien?

label.Geplaatst op 2003-10-10 19:17:21


Dan zou ik maar eens de huisarts gaan bezoeken om na te laten kijken.Dit is natuurlijk niet normaal,of ben je soms zwanger!?

label.Geplaatst op 2003-10-11 09:55:41


hallo jessie18 ik herken deze klachten wel. ik heb een jaar geleden spierspanningshoofdpijn gehad en daar bij had ik ook deze klachten. alleen had ik geen last van 'zenuwtikjes'. ik heb hier ca een half jaar last van gehad. het moet natuurlijk genezen. het is erg vervelend. ik had net als jou hoofdpijn misselijk soms braken een veel druk aan een kant van het gezicht. het leek allemaal op migraine, terwijl ik eerst dacht aan iets ernstigs. ben toen bij een neuroloog geweest en vetelde dat het spierspanningshoofdpijn is. van de huisarts heb ik wel imigran gekregen. deze hielp erg goed tegen de pijn, maar had wel vervelende bijwerkingen bij mij. ik kreeg er een klemmend gevoel van op de borst. dit trok na een half uur wel weer weg. deze bijwerking stond trouwens in de bijsluiter.ik heb nu trouwens al een dikke jaar geen last meer. veel sterkte

label.Geplaatst op 2003-10-11 10:42:35


Kan het ook met mijn bloeddrukverlagend medicijn te maken hebben? Die slik ik nu al een jaar...?!?

label.Geplaatst op 2003-10-15 09:48:21


Van allebei de opties is geen sprake:) Wat kan het nog meer zijn?

label.Geplaatst op 2003-10-10 19:28:01


het kan ook lage bloeddruk zijn drink per dag eens twee bekers bouillon en een paar zoute dropjes dan merk je of het beter wordt groetjes jossie

label.Geplaatst op 2003-10-11 16:26:27


Als ik jou was zou ik maar eens naar de huisarts gaan om je bloeddruk te controleren! Dit is belangrijk als je medicatie voor de bloeddruk gebruikt... En trouwens met deze klachten die je al een tijdje hebt moet je anders ook even langs de huisarts gaan en niet mee blijven rondlopen!!! Succes

label.Geplaatst op 2003-10-16 14:57:20


Als je net zwanger bent, voel je je ook zo.

label.Geplaatst op 2003-10-12 12:49:21

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren