© 2024 solvo B.V.

Aambeien?

Hallo Ik heb sinds vorige week iets bloed aan toiletpapier.Niet bij elke keer. Harde ontlasting en ging moeilijk.Nu iets beter.Ik heb wel zeer dikke uitwendige aambeien. Kan dit bloed van de aambeien zijn? Inwendig. Ik voel wel wanneer de ontlasting komt aan het uiteinde een soort naaldenprik. Ik heb geen last van buikpijn of opgeblazen gevoel. Ik ben 53 jaar. gr.March


Het zou redelijk kunnen dat het je aambeien zijn. Kan ook zijn doordat je veel moet persen er kleine haarscheurtjes ontstaan. Als je hier last van blijft houden kan een bezoekje aan de huisarts geen kwaad.

label.Geplaatst op 2006-08-21 11:29:28


Lijkt mij inderdaad vrij onschuldig. Zou er wel als je er veel last van blijft houden mee langs de huisarts gaan. Je zou een homeopatisch zalfje tegen aambeien kunnen gebruiken en kijken of de klachten verminderen.

label.Geplaatst op 2006-08-22 02:25:01


Ben bij de huisarts geweest. Krijg coloscopie.Inwendig aambeien worden dan verwijderd zodat in de toekomst dit niet meer zou kunnen gebeuren. Zou een scheurtje zijn. groetjes

label.Geplaatst op 2006-08-23 10:44:20

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren