© 2024 solvo B.V.

Abces

Goedendag Lieve mensen, Ik heb een abces bij mijn oksel, is vanmorgen opengegaan (spontaan) maar is nog groot en rood, heb zoveelmogelijk pus eruit gedrukt tot bloedens aan toe, en er een pleister op geplakt, wat kan ik verder nog doen? Met vriendelijke groet Marigeer.


Wat dacht je er van om langs de huisarts of het ziekenhuis te gaan en het te laten ontsmetten?

label.Geplaatst op 2006-04-03 11:51:49


Hoi, Wat je hebt gedaan is voldoende het gaat vanzelf weg het kan zijn dat het een ontstoken zweetklier is of acne inversa ook wel genoemd. Het is vervelend ik heb ze soms in mijn lies je zou even naar de dokter kunnen gaan voor zalf. Zelf gebruik ik sudocreme (tegen luieruitslag) maar even afwachten dus of het vanzelf weggaat. Succes ermee!

label.Geplaatst op 2006-04-18 20:55:42

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren