© 2024 solvo B.V.

Al 3de maal op 3 maanden tijd zware hoest

Vorig jaar in november kreeg ik een keelontsteking, gevolgd door een zware hoest, heb toen een siroopje gekregen en een middel om de slijmen te doen lossen, heb er ongeveer 2 weken last van gehad, was 2 weken hoestvrij, toen begon ik in december weer zwaar te hoesten, mijn dochter had RSV en blijkbaar had ik de volwassen versie. Weer siroopje en aerosollen, nu zijn we weer enkele weken later en ben ik weer aan het hoesten, het zijn echt aanvallen van prikkelhoest dat ik krijg. Ik weet nu niet of ik weer naar de dokter moet lopen of zou ik gewoon afwachten tot dit vanzelf over gaat? Ik heb nog nooit gerookt in mijn leven en kom nooit op plaatsen waar er gerookt wordt.


Beste 12345, als ik jou was, zou ik toch maar even naar de huisarts gaan. Mocht je daadwerkelijk de volwassen vorm hebben, is het beter je door te laten verwijzen naar een longarts. Succes

label.Geplaatst op 2007-01-23 12:01:25

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren