© 2024 solvo B.V.

Altijd ziek

hallo, ik wil jullie graag mijn probleem voor leggen,ik ben namelijk al jaren met regelmaat van de klok ziek en zie het ff niet meer zitten. heel vaak ben ik een aantal dagen ziek moet dan niks anders dan gal overgeven kan dan niks eten of drinken de dagen dat ik niet ziek ben ben ik misselijk iedere morgen sta ik op met een ziek gevoel wat gelukkig in de loop van de morgen weer weg trekt. er is al verschillende keren een echo gemaakt omdat de huisarts aan galstenen denkt maar er is niks op te zien, heb ook maar weer eens bloed laten prikken maar dat is altijd goed. heerst er griep dan ben ik altijd de eerst die het krijgt en het liefst twee keer , tot overmaat van ramp heb ik ook nog geregeld een stevige migraine aanval. vanwege al deze klachten werk ik nog maar tweedagen in de week en zelfs dat kan ik op het ogenblik niet naar behoren volbrengen en daar baal ik behoorlijk van heb me dit jaar al vierkeer ziek moeten melden en werk nu alleen op therapeutische basis. wie weet raad?>


Heel herkenbaar,mijn bloedbeeld was ook altijd goed.door mijn wanhoop ben ik bij acupunctuur terecht gekomen( baat het niet dan schaadt het niet)Zijn conclusie;mijn organen zijn gezond maar werken niet samen.Waardoor je helemaal ontregeld bent(klinkt heel logisch)Beetje bij beetje gaat het steeds beter, ik moet wel elke maand komen, maar de energie die je er voor terug krijgt is zalig, niet meer overgeven , geen diaree meer en maar af en toe migraine ( voorheen wekelijks) DUS; altijd het proberen waard.

label.Geplaatst op 2005-04-04 15:38:32


Hallo Silke, Ik heb ook een tijd lang last gehad van allerlei lichamelijk klachten zoals misselijkheid; hoofdpijn, nekpijn, maagpijn etc. Op een gegeven moment escaleerde het helemaal en kon ik er niet meer tegen dat dit met mij gebeurde en werd er tussen mijn oren ook gek van. Ik ben uiteindelijk bij een neuroloog terecht gekomoen en die stelde vast dat mijn zenuwstelsel ontregeld is en verkeerde impulsen afgeeft. Ik heb medicijnen gekregen die het serotine gehalte weer op peil bracht en ben zo langzaam weer de oude geworden. Mocht je hulp willen schroom dan niet. Daf

label.Geplaatst op 2005-05-09 15:55:36


hoi daf, ik ben heel vaak s nachts en s morgens heel beroerd. mijn ontbijt bestaat de laatste tijd uit 2 beschuitjes en 2 paracetamol anders kom ik mijn bed niet meer uit. in de loop van de dag knap ik dan vaak weer een stuk op. vanmorgen was ik zo beroerd dat ik eerst een tijdje heb lopen janken en heb de huisarts maar weer eens gebeld kan volgende week pas terecht. ik kan met mijn huisarts niet zo goed over weg, tis altijd afwachten hoe hij gehumeurd is en of hij je een beetje serieus neemt, maar ik heb me deze keer voor genomen dat ik nu echt door ga zetten en boven tafel ga krijgen wat er aan de hand is.gr silke

label.Geplaatst op 2005-05-11 13:09:50


Ik vind dit heel erg rot voor je maar er zijn ziektes die wij ook niet kunnen be handelen of benoemen. je moet er mee leren leven zegt men dan , maar daar ben ik het niet mee eens

label.Geplaatst op 2006-07-23 17:10:44


hallo daf en caya, bedankt voor jullie reactie. ik zit op het ogenblik met de handen in het haar en weet ff niet meer hoe verder.vorige week echo en een maag onderzoek gehad en je raad het al alles zag er prima uit ,kan in augustes pas weer terecht bij de internist.vraag is nu hoe verder maar weer afwachten?ik weet het niet meer.werk op het ogenblik terapheutisch wat ik erg vervelend vind ik denk weleens je zult zo iemand als mij maar in dienst hebben ben ook bang dat als er nooit wat uit de onderzoeken komt dat ik niet meer geloofwaardig over kom.volgende week een gesprek met de arbo arts misschien weet hij hoe nu verder.anders toch maar weer eens de homeophaat bezoeken? help silke

label.Geplaatst op 2005-05-10 09:51:05


Hallo Een aantal jaren geleden voelde ik me zo beroerd dat ik nog niet eens naar de buurvrouw kon lopen. Ik ben toen na een aantal onderzoeken in het ZH die geen byzonderheden vertoonde naar een voetreflexoloog gegaan. En het resultaat. ben weer fit. heb een opleiding gedaan en werk nu in de zorg. Inderdaad kan het zijn dat de organen niet optimaal werken en niet samen werken. Dat noemen ze ook uit balans zijn. Het is het proberen waard. Doordat je nu in een neerwaards spiraal zit, ga je je alleen maar beroerder en hulpelozer voelen. Gewoon doen! cruella

label.Geplaatst op 2005-06-22 17:16:01


Hallo daar ben ik weer!! Het belangrijkste is dat je niet aan jezelf gaat twijfelen ook al komt er niks uit die onderzoeken het is onzin. Jij voelt wat je voelt en of de oorzaak nou niet direct aan het licht komt betekent niet dat er geen oorzaak is. Accepteer eerst dat je lichaam ontregeld is en dat je daar nu even niks aan kunt doen. Ik ben ook vier maanden uit het arbeidsproces geweest, heb in die tijd antibiotica geslikt, onderzoeken gehad, hersenscan laten maken, darmonderzoek gekregen, bloed laten prikken, allerlei boeken gelezen om er maar achter te komen wat ik mankeerde. Je kunt twee dingen doen: of je gaat een andere weg in via de homeopathie of biologische geneeskunde en wacht rustig af hoe je je daarbij voelt of je vraagt een second opnion bij een andere arts. Wist je ook dat je in Nederland een MRI-scan kunt laten maken van je gehele lichaam?? Je krijgt dan ook direct de uitslag. Het kost wel wat centjes hoor. Als je wil kan ik je ook het telefoonnummer geven van prof. dr. Van Gijn die mij geholpen heeft. Ik hoor het wel Groetjes en dikke kus en sterkte. p.s. weet wel dat je hierin niet alleen staat hoor.

label.Geplaatst op 2005-05-10 14:59:26

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren