© 2024 solvo B.V.

Antibiotica kuur met wiet combineren

ik vraag me af als je antibiotica kuur neemt voor een vinger waar schilfertjre bod vanaf is, of wiet roken dan gevaarlijk kan zijn (of dat de antibiotica dan nimmer werkt)?


hallo.... ik ben geen dokter!!! maar ik ben 42jr en rook 5 jointjes per dag al jaren.. daarbij heb ik kanker mis een deel long en heb hartfalen door de chemo en meer ellende. Maar al mijn artsen keuren het zeker niet af.dus denk ik dat je geen zorgen hoeft te maken. Gr Julia.

label.Geplaatst op 2007-08-31 09:59:07

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren