© 2024 solvo B.V.

Antibiotica??

Ik heb nu ongeveer 4 maanden lasten van armen, handen, benen en voeten het wordt erger als ik gesport heb maar het gevoel is er altijd. Ook als ik opsta is het erger. Nu denkt mijn dokter aan reuma maar zegt telkens omdat hij niets in bloedonderzoek en rontgenfoto\'s kan vinden kijk het maar 2 maanden aan... maar ik wil gewoon van die pijn af. Nu is mijn vraag of iemand weet of het ook van antibiotica kan komen want ik heb ongeveer 4 maanden geleden 5 dagen nitrofurantoine geslikt tegen blaasontsteking en eigenlijk daarna zijn de klachten gekomen. Mijn arts zegt zelf dat hij daar nog nooit van gehoord heb maar ik twijfel eraan. Heeft iemand hier weleens van gehoord?? groetjes marijke


Doen je armen en benen over het algemeen veel pijn? Of zijn het je spieren/botten?

label.Geplaatst op 2005-12-15 08:05:33


Het lijkt me zeeeer onwaarschijnlijk. Dit is echter een bekend fenomeen bij patienten. Je gaat namelijk zelf nadenken waardoor je klacht(en) veroorzaakt kan worden. Als je maar lang genoeg nadenkt is er altijd wel wat te bedenken wat vooraf ging aan je klacht. Dat betekent nog lang niet dat er een causale relatie is.

label.Geplaatst op 2005-12-15 19:41:00


het zijn meer mijn spieren en gewrichten. Het gevoel is er altijd maar als ik gesport of gewerkt heb dan wordt het erger.

label.Geplaatst op 2005-12-15 16:14:18

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren