© 2024 solvo B.V.

Anticonceptiepil YASMINE

Haai allen, Wie heeft ervaring met deze anticonceptie pil yasmine, mijn dochter gebruikt deze sinds een maand of 5 en sindsdien heeft zij last van diaree, komt dit bekend voor, zou dit door de pil kunnen komen? Groetjes, TOUT


Ja diarree is nu wel geen nevenwerking van de pil hé!! Wel zou ik opletten want als je diarree hebt kan het zijn dat de bestanddelen van de pil niet voldoende opgenomen worden en is ze eigenlijk niet meer veilig!! Mijn dochter neemt nu Meliane en daarmee is wel goed!! groetjes,

label.Geplaatst op 2006-03-16 15:34:48

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren