© 2024 solvo B.V.

Armsteun voor chirurgen

Hallo allemaal, Voor een project bij ons op school moet ik samen met 7 anderen een armsteun ontwerpen en construeren voor chirurgen. Nu leek me dit een geschikte plek om hier een deel van het probleem neer te leggen. Chirurgen die lang moeten opereren of precisie werk moeten verichten hebben soms wel eens moeite met het stil houden van hun arm. Hiervoor dus een armsteun om dit te voorkomen. De vraag is nu wat zijn eigenlijk de medische normen voor apparatuur. En eigenlijk het allerbelangrijkste is wat zijn de wensen van de daadwerkelijke gebruiker, de chirurg. Nu hoop ik dat hier een aantal van deze mensen aanwezig zijn die mij zouden kunnen helpen met suggesties, opmerkingen en advies. Alvast bedankt voor alle medewerking.


volgens mij kun je het best om een afspraak vragen in het ziekenhuis bij verschillende chirurgen om dit voor te leggen. over de normen voor medische apparatuur kun je het beste bij de firma's zijn die ze ontwikkelen. veel succes

label.Geplaatst op 2007-04-27 10:34:35


Die vraag moet je hier niet stellen. Hier vind je alleen "patiënten". Het advies van Rings is perfect.

label.Geplaatst op 2007-05-14 10:45:30

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren