© 2024 solvo B.V.

B12

hoi, Ik heb nu al langere tijd last van me keel als ik opsta voel ik hem altijd en ben ik ook verkouden, dit stopt wel naarmate de dag vorderd, Verder had ik ook vitamine b12 tekort dit is nu wel helemaal over, maar dat van me keel blijft, verder word en ben ik ook veel sneller rood in me gezicht ( soort hele lichte pukkeltjes ) weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen en wat ik er tegen kan doen? Ik hoor het wel. Groeten Wouter


Je kan door een vitamine B12 tekort inderdaad een beschadiging in het slijmvlies van de keel krijgen, welke dan droog aanvoelt. Echter, als de vitamine B12 voldoende is gesuppleerd, verdwijnen deze klachten weer.

label.Geplaatst op 2004-03-18 15:43:32


Een B12-tekort kan inderdaad van invloed zijn op de slijmvliezen. Maar als je een flink tekort heb, dan is dat niet van de ene op de andere dag weer goed. Dus ga er niet te gemakkelijk vanuit dat je klachten niet door een B12-tekort kunnen komen. Een B12-tekort komt niet zomaar! Kijk voor uitgebreide informatie op: http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ Henk

label.Geplaatst op 2004-04-13 15:51:57

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren