© 2024 solvo B.V.

B12

Geachte mensen, Laat me eerst even voorstellen, ik ben Mark en ben 22. Ik studeer ICT niveau 4 in Maastricht. Sinds kort ben ik op zoek gegaan naar een oorzaak waarom ik niet altijd helder denk. Ik heb vaak het gevoel alsof er een wolk in mijn hoofd zit waardoor ik niet helder kan denken. Ik merk dit heel veel als ik met mede-studenten bezig ben qua opdrachten. Ook heel veel kunnen de simpelste dingen moeilijk voor mij zijn. Na wat zoek werk kwam ik op een website over een tekort van B12 (http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/symptoom.htm). Enkele klachten van deze website die ik heb zijn: - Glossitis (af en toe last van atten) - Tintelingen (ik zit veel achter de PC dus kan ook duiden op RSI) - Moeheid (dit varieërt nog al, maar in het algemeen ben ik wel vaak moe) - Slaperigheid (ik slaap in de week 6/7 uurtjes, en in het weekend soms 10/12 uurtjes. Gelukkig nog geen last van spotaan in slaap vallen). - Benauwdheid op de borst (niet altijd) - Spierpijn (moet wel toegeven ik sport 2x per week in de gym met gewichten) - Afasie (soms typ ik iets wat ik niet wil typen en ben ook niet al te goed met mondelinge vaardigheden. Heb geen dislexy) - Gehoorproblemen (ik heb last van een piep maar hoor verder goed) Verder heb ik ook nog last van mood-swings. Soms kunnen de kleinste dingen me erg kwaad maken. Nu is de vraag, klopt dit wel tot deze symptomen door tekort aan B12 komt or is het mischiens iets anders? Ik zelf eet veel vlees en dierlijke producten. Ik weet niet of het in de family zit (weet wel suikerziekte). Alvast bedankt! Gegroet Mark.


kijk eens op www.stichtingb12tekort.nl hier vindt je veel informatie

label.Geplaatst op 2007-06-07 22:34:02


Mijn advies is, ga naar je huisarts !!!!!!!

label.Geplaatst op 2007-06-09 11:13:12