© 2024 solvo B.V.

Bakerse cyste

hallo Yolanda, De operatie verliep poliklinisch en duurde niet lang, half uurtje of zo. Mijn been werd helemaal met zwachtels verbonden van de voet tot de lies, maar dit was maar voor een paar dagen. Moest het wel een paar dagen rustig aan doen, maar kon daarna alles weer doen, en het belangrijkste was, ik had geen pijn meer in mijn knieholte. Omdat het resultaat goed was,was ik de hele operatie, en de daarbij kleine ongemakken weer snel vergeten. Ik hoop dat dit bericht je een beetje kan helpen, om tot een beslissing te komen. Veel succes, Tropical.


Hoi Tropical, Dank je wel voor je reactie. Was wel een paar keer per dag aan het kijken of je al gereageerd had, pfff, zo ben ik er mee bezig. Waarschijnlijk is die cyste al gescheurd, de zwelling zit nu niet alleen maar in m'n knieholte, maar ook in m'n kuit, daar heb ik nu ook veel pijn. Maar ik weet nu gelukkig wel dat de ingreep niet zo veel voorstelt, je weer snel op de been bent en dat je daarna weer alles kan doen. Dat stelt me erg gerust. Nogmaals heel veel dank en groetjes, Yolanda.

label.Geplaatst op 2006-01-29 22:12:36

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren