© 2024 solvo B.V.

Beleidsplan Facilitaire Sector

Beste mensen, Ik loop komend halfjaar stage in een ziekenhuis en nu is mijn opdracht een beleidsplan voor de Facilitaire Sector te schrijven... Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, die aan een beleidsplan van een ziekenhuis in NL kunnen komen die ik mag inzien?? Het is geen geheime informatie wat erin staat, in een beleidsplan staat de koers die het ziekenhuis komende jaren in wil gaan, doelstellingen, visie e.d. Ik heb al wat afgebeld en heb er een paar, maar zou graag meer in willen zien. OF misschien heeft iemand ook al eens zo\'n plan opgesteld..? Zouden jullie dit naar mijn email kunnen sturen?? Bij voorbaat dank in ieder geval, Vr.gr. Karien Elders (karien_elders@hotmail.com)

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren