© 2024 solvo B.V.

Benauwdheid, Spugen, Onrustige Ademhaling en Eng gevoel in me lichaam, snel moe.

Hallo forum gebruikers Ben tim uit delft. Heb nu 3 á 4 weken last van de boven genoemde klachten, ben ook zo eigenwijs geweest om nog niet langs een huisarts te gaan, maar morgen gaat ik naar de huisart. Wil wel heel graag weten waar deze symptonen mee te maken kunnen hebben. Asma?? (heb hooikorst dat weet ik maar dat heb ik al jaar of 3, 4) maar zo erg als ik het nu heb nog nooit gehad en ook niet de klachten als Spugen en eng gevoel in me lichaam en zo snel moe is voor mij een heel apart iets. Zouden jullie misschien weten wara het aan ligt of als er meer informatie nodig is wil ik het graag geven hoo pdat mensen er met mij over willen of kunnen praten, ben 21 maar toch is het eng. Met vriendelijke groeten Tim ps. als hier over al een topic(post) is zou iemand het misschien kunnen vermelden


hoi Tim, Ik heb zelf astma en het zou best kunnen dat jij dat ook hebt. Alleen dat spugen zie ik niet zo zitten. Je zou wel een longontsteking kunnen hebben, maar dan spuug je meestal slijm. (groen of bruin) Sterkte ermee!!

label.Geplaatst op 2005-05-14 13:47:48


Hoi Annet Ik ben naar de huisartsenpost geweest. En ik had een lichte infectie achter mijn longen. Heel erg bedankt voor je reactie Met vriendelijke groetjes Tim

label.Geplaatst op 2005-05-25 21:42:55

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren