© 2024 solvo B.V.

`Besnijdenis

Ik heb advies gekregen van de huisarts om mijn te laten besnijden omdat me voorhuid te nauw is. Ik hoor verschillende verhalen dat je er impotent van kan worden dat je geen zaadlozing meer kan krijgen. Ik moet de operatie nog ondergaan,maar wie weet hier wat van en wat zijn de nadelen van een besnijdenis. Hoop hierop antwoord te krijgen.


Tja, alles kan. Maar de dingen die je noemt zullen echt niet gebeuren. Het is een ingreep met bijzonder weinig risico's. Er werd enkel oppervlakkig in de huid gesneden. Er zijn dan ook bijna geen complicaties te verwachten.

label.Geplaatst op 2004-11-06 11:56:10


nee die risicos die jij beschrijft horen niet bij een besnijdenis.Mijn vriend is besneden en het heeft alleen maar zijn voordelen,hij heeft nergens geen klachten hoor.

label.Geplaatst op 2004-11-08 13:56:49


Mijn man en jongste zoon zijn besneden, en absoluut niet impotent, integendeel.En het zaad komt er ook gewoon uit. Het is veel schoner juist en voor de vrouw is het prettiger vrijen met een besneden man. Tegenwoordig wordt er een walgelijke ophef over gemaakt. Dat moet je allemaal niet geloven. Het is even lastig, maar na enkele weken is de penis beter dan ooit. De hechtingen lossen vanzelf op. Mijn jongste zoon was 16 toen het gebeurde. De huid van de eikel veranderd, en wordt net zoals de huid van de bovenkant van je hand. Wij hebben er een feest van gemaakt en hij mocht een mooi kado uitzoeken. Het wordt onder plaatselijke verdoving gedaan, en je voelt het niet, alleen het idee is een beetje eng. ik heb gezien hoe het ging. Heel snel en hygienisch. Je krijgt 2 prikjes in de penis, net als van de tandarts. Een stukje van de voorhuid wordt voorzichtig afgesneden. Een paar hechtinkjes en dan moet je een week rust houden en geen boxershort dragen, maar een strakke slip. Mijn zoon heeft geen napijn gehad, alleen een beetje irritant gevoel in het begin. Na ongeveer 6 weken is het over, en je zult dankbaar zijn dat je het gedaan hebt. Succes!

label.Geplaatst op 2004-11-10 20:30:07

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren