© 2024 solvo B.V.

Bezinking

hallo weet iemand waarom men op bezinking test, ik word daarop getest maar weet niet wat dat is kunnen ze dan ook zien of je kanker of iets heb? bedankt


bij een bezinking kun je zien of er ergens in het lichaam een ontsteking is

label.Geplaatst op 2005-01-30 21:04:00


hoi met apdeheus bij de bezinking van je bloed ze kijken eerst naar de b.s.e.dat is bloedbezinkingssnelheid en ze kijken naar de hemoglobinewaarde [bloedarmoede] ze kijken naar hematocriet [hoeveel rode bloedcellen per liter bloed] yzer[micromol yzer per liter plasma dus ze kijken of er geen stoornissen in de bloedsamenstelling als je nog meer wil weten dan hhor ik het wel

label.Geplaatst op 2005-01-30 22:29:19


hi, Wil je weten welke ziekten voorkomen bij een bezinking die gestegen is, kan je kijken op www.free-medical-diagnosis.tk vul in : bezinking gestegen in eerste vakje buffalo

label.Geplaatst op 2005-01-31 12:14:36


hallo hier ben ik weer, heb de uitslagen allemaal gekregen en ik heb niets kwaadaardigs gelukkig, het is niet een leuke test en zo maar je weet wel waar je aan toe bent. ze kunnen niet meer zien wat het wel was want het is weer weg, waarschijnlijk een virus, ik ben heel blij dat ik het gedaan heb, is niet leuk en heel spannend maar we weten nu dat ik in ieder geval niks ernstigs mankeer dus laat het zeker doen als je de klachten heb, is niet leuk, maar je weet het dan wel groetjes nanda

label.Geplaatst op 2005-02-19 21:55:15


hallo daar was ik weer, vraagje:kan je daar ook kwaadaardige dingen uithalen? ben daar een beetje bang voor, heb namelijk opgezwollen halsklieren, 1 erg groot die vaak s'avonds dikker word en erg pijnlijk is. ik krijg een punctie en een echo volgende week, maar maak me er wel een beetje druk over vandaar heel erg bedankt alvast groetjes nanda

label.Geplaatst op 2005-01-31 21:16:44


er zijn bepaalde soorten kanker waarvoor ze aanwijzingen kunnen vinden in het bloed, dit is dan een bepaalde waarde die bepaald wordt per soort. Met de punctie die ze gaan doen halen ze iets weefsel weg. dit onderzoeken ze dan ook op kwaadaardigheid, dus dat onderzoek kan je daar antwoord op geven. de uitslag daarvan duurt zeker een week. veel succes

label.Geplaatst op 2005-02-08 19:18:15


bedankt voor het antwoord, ben gister voor een echo geweest speciaal voor de klieren maar aan de grootte en het uitzien ervan gaan ze al vanuit dat er niks kwaadaardigs inzit dus heb geen punctie gekregen. dus wacht rustig de uitslagen af misschien toch mn neusamandelen of weer ziekte van pfeiffer? bedankt groetjes nanda

label.Geplaatst op 2005-02-08 20:56:03


gelukkig maar , dat ziet er dus niet zo ernstig uit. zal wel een opluchting voor je zijn. nu dus nog afwachten wat het wel is. succes

label.Geplaatst op 2005-02-08 23:17:25

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren