© 2024 solvo B.V.

Bezinking

Het afgelopen half jaar heb ik 2 x bloed moeten laten prikken, een keer voor cholesterol en suiker ( dat overigens goed was ) en de tweede keer voor controle omdat ik de laatste tijd zo moe ben. Beide keren was de bezinking te hoog, de rest was goed. De huisarts doet er weinig aan, is dit terecht? het lijkt mij dat het toch niet voor niets te hoog is. Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt.


Dat je bezinking (BSE) wat te hoog is komt wel vaker voor. Meestal is er (als de rest van de waarden goed is) geen oorzaak voor te vinden. Dus ik zou me niet zo'n zorgen maken en zeker geen olifant van een mugje gaan maken. Het wordt anders als je natuurlijk bekend bent met diverse ziektes of onderliggende pathologie.!!

label.Geplaatst op 2005-10-23 04:57:18


Laat voor de zekerheid ook eens meten op vitamine B12. Vraag wel de waarde, want ook laag/normale waarden kunnen klachten geven. Zoek zonodig op internet op de ziekte van Addison-Biermer. Of kijk op http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/

label.Geplaatst op 2005-08-31 11:42:12

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren