© 2024 solvo B.V.

Bijkomen door pil

Ik heb sinds 2 maanden nu een andere pil...Eerst had ik de microgon 30 en nu de microgon 50. Het probleem echter is dat ik blijf bijkomen terwijl ik bijna niks eet.En ook mijn borsten zijn groter en erg gevoelig. Weet i8emand misschien een andere pil, die deze bijwerkingen niet zo heftig heeft?


Heb ge al eens yasmin gebruikt?

label.Geplaatst op 2005-12-11 13:39:42


yasmin nooit gebruiken, het is een pil die nog niet genoeg getest is en onlangs is een 19 jarig meisje overleden ten gevolge van gebruik van Yasmin en trombose...

label.Geplaatst op 2005-12-14 12:49:45


yasmin??nee nog niet gebruikt? Is dat een fijne pil dan??

label.Geplaatst op 2005-12-11 16:27:24


Of geen pil, maar een andere oplossing. Eentje met minder hormonen. zoals: implanon, nuvaring of spiraaltje. veel info op de site: www.organon.nl

label.Geplaatst op 2005-12-15 10:27:11

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren