© 2024 solvo B.V.

(bijna) altijd moe

ik ben de laatste maanden (misschien al wel langer) altijd moe, hoe laat/vroeg ik ook naar bed ga. weet iemand waardoor dat zou kunnen komen?¿?


Ik zou naast een standaard bloedonderzoek ook specifiek laten testen op vitamine B12. Bij een normaal bloedbeeld kun je wel een B12-tekort hebben. kijk op http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ Henk

label.Geplaatst op 2004-04-13 15:21:47


Heb je behalve de moeheid nog andere klachten zoals spierpijn en/of gewrichtspijn? Ben zelf FM patiënt en weet dat enorme vermoeidheid daar b.v bij hoort. Zou toch maar ff naar je huisarts gaan om het één en ander te vragen. Ook inderdaad je bloed laten onderzoeken. Sterkte, Yoshi.

label.Geplaatst op 2004-04-20 15:49:09


Hallo, Het zou best kunnen dat je bloedarmoede hebt. Of andere afwijkingen in je bloedwaarden. Het beste is denk ik dat je langs de huisarts gaat, om een bloedonderzoek aan te vragen. Aan het bloed kunnen ze een heleboel zien, Door bloedarmoede, kun je heel erg moe zijn Groetjes Brenda

label.Geplaatst op 2004-04-11 16:04:05


Je zou je ook via het Keac (www.keac.nl) kunnen laten testen op HPU. Daar kan je ook meer lezen over deze stoornis. Ik heb zelf ook veel last (en nog) van moeheid maar het scheelt enorm als je weet waar het vandaan komt en wat je eraan kan doen. Succes!

label.Geplaatst op 2004-05-18 14:03:23

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren