© 2024 solvo B.V.

Bijwerkingen van: diclofenac na retard 100mg

hoi, ik heb een vraag, ik slik al 2 weken diclofenacnatrium 50mg vanwegen pijn in onderrug. Sinds vandaag slik ik diclofenac na recard 100 mg. Ik heb deze gekregen omdat de pijn in mijn rug erger werd en de 50mg weinig hielp. Ik heb sinds een week last van oorsuizen, duizeligheid, hoofdpijn (regelmatig), slapeloosheid, maagzuur, vergeetachtig en tandvleesonsteking. Mijn tandvlees is erg rood opgezwollen en bloedt af en toe en er komt soms een beetje viezigheid uit. Smaakt een beetje vies. Ik gebruik paradontax tandpasta omdat het minder werd en in het begin ging het weg maar nu komt het iedere keer terug. Paradontax hielp, maar inmiddels heeft het weinig effect. Verder gebruik ik geen medicijnen die belang hebben bij dit medicijn. Verder heb ik ook regelmatig een bloedneus, last van slijm ophoesten. Ik heb sinds ongeveer 6mnd geen astma medicijnen meer gebruikt. Kan iemand mij informatie of advies geven? Groetjes chanti


Kan het niet zijn dat je bijwerkingen hebt van de medicijnen? Staan dat soort symptomen ook in de bijsluiter?

label.Geplaatst op 2005-12-15 08:07:17


Staat er iets van die bijverschijnselen in de bjisluiter? zo niet.. ff terug naar de dokter.. goed kan het natuurlijk niet zijn!

label.Geplaatst op 2005-12-15 13:23:49


Ja het zouden de bijwerkingen kunnen zijn van dit medicijn, alleen vraag ik me af waarom ik er in de eerste week dat ik het medicijn gebruite nog geen last van had. Ik heb wel wat voor mijn maag gehad, omeprazol 20mg, omdat ik de laaste dagen last hebt van maagzuur. Het is wel zo dat ik iedere week een plaatsvervangende huisarts hebt, omdat mijn eigen huisarts weg gaat. Ik ga ook in het nieuwe jaar naar de huisarts van mijn vriend. Moet het nog wel regelen, maar dat is zo gebeurd ,omdat ik volgend jaar niet meer in de plaats woon waar nu mijn huisarts zit. gr chanti

label.Geplaatst op 2005-12-15 09:14:05


Sommige medicijnen hebben wat langer nodig om door het gehele gestel opgenomen te worden en kunnen daardoor op een wat later tijdstip pas de bijwerkingen creëren.

label.Geplaatst op 2005-12-15 12:16:00


Hay, Ik kan ook niet tegen diclofinac, maar tramadol helpt goed tegen mijn rugpijn (hernia/artrose)

label.Geplaatst op 2005-12-17 17:55:03

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren