© 2024 solvo B.V.

Bindweefsel

sinds enkele maanden heb ik op verschillende plaatsen \"kuilen in mijn huid/bindweefsel bv. op mijn been, schouder en onder in de rug. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?


Wat bedoelt u precies? Komen er kuiltjes in het bindweefsel van littekens? Of komen er gewoon kuiltjes die later bindweefsel/littekens vormen?

label.Geplaatst op 2006-02-20 07:52:57


als ik met mijn hand/vingers over mijn huid strijk/voel dan voel ik dus op verschillende plaatsen een gat/kuil, het lijkt er op of daar geen bindweefsel meer is. De fysio heeft dit nog nooit eerder gezien en denkt dus aan scheuren in mijn bindweefsel. Maar hoe dat daar komt en of dit verband houdt met de pijn die ik bijvoorbeeld in mijn rug heb weet ze niet. Nu zijn het 5 plekken die er allemaal op verschillende tijden zijn gekomen. Mijn vraag is dan ook herkent iemand dit en kan het verder uitbreiden en moet ik er wat mee. Of kan het geen kwaad. groetjes Helene

label.Geplaatst op 2006-02-24 13:42:17

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren