© 2024 solvo B.V.

Blaasontsteking

Ik heb al sinds jaren blaasontsteking.. dat elke keer terugkeert als ik gemeenschap heb met mijn vriend. nu blijkt nog eens dat ik een lichte verzakking heb en heb een afspraak moeten maken met een Euroloog. wie kan mij iets vertellen over het hoe en wat mij te wachten staat zodat ik een beetje ben voorbereid hierop? 23 september heb ik een afspraak met de Euroloog. groetjes Coory


Vat het niet verkeerd op maar het kan met hygiene te maken hebben, misschien is het voor jou beter wanneer je partner zich eerst wast, misschien dat je dan minder last hebt van blaasontstekingen, want dat is niet goed.

label.Geplaatst op 2004-09-13 13:41:32


mijn reactie was n.a.v. dat je aangaf, dat telkens na het vrijen je blaasontsteking krijgt, dus daarover hoop ik geen misverstand. Wat je lichte verzakking betreft, daar kan de huisarts ook wat aan doen, door een ring te plaatsen. Wat de Uroloog betreft, neem aan dat je doorverwezen bent door je huisarts, dat er dan niet gezegd is wat de reden is en wat je eventueel te wachten staat. Zelf heb ik daar geen ervaring mee, kan je op dat punt helaas niet helpen. Misschien dat Co hier meer van weet.

label.Geplaatst op 2004-09-14 16:13:13


Hallo Coory, Heel vervelend alsmaar blaasontsteking, een aloud middeltje is veel sinaasappelsap drinken, zodat de zuurte graad van je urine stijgt. Ook insmeren met kwark wil wel eens de zuurtegraad verhogen, kan je wel eens baat bij hebben, daarbij katoenen onderbroek en zeker geen inlegkruisjes... Ik denk dat de uroloog vooral kijkt naar je blaasontsteking, voor de verzakking denk ik dat je beter op je plaats bent bij een gynaecoloog, ligt er natuurlijk aan wat er verzakt is... Bekkenbodemspier oefeningen zijn misschien ook aan te raden, samenknijpen en ontspannen, kan je overal en altijd doen... Ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt en zou me alles duidelijk op consult laten uitleggen! Groetjes Myrese

label.Geplaatst op 2004-09-15 21:34:38


Wat trouwens ook helpt is cranberry-sap! succes ermee!

label.Geplaatst op 2004-09-17 23:17:32


Hoi Yvonne nee het heeft niets met hygiene te maken, daar houden we wel rekening mee. alle opties hebben we al gehad ..dus vandaar dat ik naar de Uroloog moet.

label.Geplaatst op 2004-09-13 22:31:24

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren