© 2024 solvo B.V.

Bloed en eiwit in urine

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik weet sinds een paar weken dat ik colitis ulcerosa heb (dat is een chronische ontsteking aan de dikke darm). Tijdens een paar van die onderzoeken is aangetoond dat ik wat bloed en volgens mij ook eiwit (er staat spoor A bij Eiwit kwal .... op de uitslagkaart) in mijn urine zit. Volgens mij is het geen blaasontsteking want er zitten geen leucocyten is de urine. Iemand enig idee waar dat op zou kunnen duiden? Een ontsteking aan de nieren? Er zit immers al een (chronische) ontsteking in mijn lichaam. Het is in ieder geval geen symptoom van colitis ulcerosa. Bij voorbaat dank


hallo Ik heb ook bloed en eiwitten in mijn urine. Heb al drie sterke antibioticakuren gehad maar het is nog niet over. De dokter wil het voor nu even aankijken want hij weet niet precies wat het is. Ik hou je op de hoogte. Mijn mail is vrouw23@hotmail.com

label.Geplaatst op 2005-03-11 00:30:37


hoi als ik jou was weer terug gaan naar de dokter hoor me moeder had het ook ze dachten toen aan leukemie niet leuk maar dat lijkt er op als ik dit zo hoor mar ik weet ook niet he daarom raat ik je dit aan oke niet schriken wat ik nu heb gezeght laat onder zoeken oke laat je nog horen want ik wil je zeker niet bang maken oke veel liefs maaike succ6 verder

label.Geplaatst op 2005-07-20 23:46:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren