© 2024 solvo B.V.

Bloed tijdens zwangerschap

Ik ben nu zo\'n 7 weken zwanger maar sinds 3 dagen bloed ik een beetje. Het is niet veel (aan een inlegkruisje heb ik meer dan genoeg) maar ik maak me toch wel zorgen. Wie kent dit probleem? 30/5 heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige.


Hoi, Ik heb dit ook wel \'s gehad, maar bij mij eindigde dit 2 maal in een miskraam. Ik ben bewust dat dit je ongerust maakt, ik zou als ik je was contact opnemen met de verloskundige om een eind te maken aan de onzekerheid. Zij kunnen met een echo bekijken of het vruchtje nog leeft wat ik van harte hoop voor jou. Meer dan 10% eindigt in een miskraam, mijn eerste miskraam was na 14 weken en was een behoorlijke impact voor mij, vooral omdat wij op de eerste al 4 jaar hebben gewacht en de tweede zwangerschap zich na een jaar weer aandiende. In een latere zwangerschap heb ik dit bij de eerste gehad maar dit is gelukkig wel goed gegaan. Maar zo in het begin? Ik wens je heel veel sterkte.

label.Geplaatst op 2007-05-25 13:05:45


hoi, ik las je bericht, en herken dit heel goed.tijdens mijn eerste zwangerschap gebeurde het mij ook. ik heb mijn eerste afspraak bij de verloskundige vervroegd, en zij hebben een echo gemaakt. Ik bleek me geen zorgen te hoeven maken. Is kennelijk gewoon tijdens een zwangerschap. Heb dit tijdens die zwangerschap 4 keer gehad, en kreeg uiteindelijk een wolk van een dochter. Het is vervelend, en je maakt je zorgen, maar het is niet altijd ernstig. Bij mij is er nooit een oorzaak gevonden.

label.Geplaatst op 2007-05-25 13:13:09


hallo voor 7 jaar terug had ik dit ook toen ik zwanger was en het bleekt dat ik blaasonteking had dus wie weet is dit nu ook wel het geval veel sterkte.tuin

label.Geplaatst op 2007-06-13 10:08:31

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren