© 2024 solvo B.V.

Bloedarmoede

Kan bloedarmoede zonder medicatie of speciale aandacht ook verdwijnen? Vanaf begin juli voelde ik me moe, zwak, had ik veel last van hoofdpijn, veel darmklachten en minder zin in sex. Ook mijn conditie was plots beroerd. Sinds een paar weken zijn deze klachten wat minder geworden, maar toen ik vandaag op het internet een uitleg over bloedarmoede las begon ik me af te vragen of het wellicht toch verstandig is om de dokter te gaan adviseren. Is het mogelijk dat ik vanaf juli al bloedarmoede heb? En heeft het nut om daarvoor, nu de klacht zijn afgenomen, nog naar de dokter te gaan?


Hallo, Het is altijd nuttig om je huisarts hierover raad te plegen ookal zijn de symptomen verdwenen. Blijkt alles in orde is dat ook een opluchting he Groetjes

label.Geplaatst op 2006-10-10 19:38:14


hoi alex,laat je even prikken op vitamime b12 tekort,dat kan de oorzaak zijn.reikimoeder.

label.Geplaatst op 2007-05-27 16:40:54

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren