© 2024 solvo B.V.

Bloedarmoede?!

Ik heb ondere ander last van vlekken op me lichaam (2) ik heb last van me ogen.. ik heb last van duizeligheid ik heb last van wazigheid ik heb last van vermoeidheid ik heb last van snel moe zijn ik heb nergens geen zin in Ik ga vrijdag naar de dokter.. maar zo lang kan ik niet wachten en stel je voor als ik het heb.. wat dan?!!


He mandas! die klachten lijken inderdaad wel op bloedarmoede. ik heb er zelf ook last van en het is niets ernstigs, je krijgt er staalpillen voor. dat zijn kleine rode pilletjes die je inneemt samen met vitamine c. hier merkte ik iig snel iets van, mijn klachten nemen af. succes! groetjes, ingrid

label.Geplaatst op 2004-01-16 15:21:03


Het kan bloedarmoede zijn, maar dat hoeft niet. Bloedarmoede geeft namelijk geen vlekken op het lichaam en ook niet vak oogproblemen. Vermoeidheid komt wel vaak voor, maar blijkt niet vaak verband te hebben met bloedarmoede. Ik ben wel benieuwd wat je huisarts er van vindt. Laat je het nog weten? Sterkte!

label.Geplaatst op 2004-01-21 09:15:57


Het hoeft inderdaad niet dat je last van bloedarmoede hebt. Je kan ook weleens de ziekte van pfeiffer hebben gezien je klachten. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt.

label.Geplaatst op 2004-02-12 21:33:03

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren