© 2024 solvo B.V.

Bloedarmoede

Hallo, Sinds ene dagen heb ik last van moeheid die eigenlijk niet wil overgaan met het slapen.Nu kruip ik redelijk vroeg in m\\\'n bed omdat ik dan denk morgen wordt het over,maar als ik opsta ben ik no moe, zo gans de tijd door. Ook heb ik er hoofdpijn. Kruip ik uit m\\\'n bed dat zweet ik kweetnie oeveel, en dan is het over. K\\\'deed vandeweek een rondje met de fiets en ook kortademig, Heeft dit iets te maken met \\\"Bloedarmoede\\\". Maar wat ik dan ook niet begrijp op m\'n benen heb ik in het totaal 8 blauwe plekken zitten 4 ervan kan ik me voorstellen v wat het was,alle die zijn nu wel aan het genezen zo bruin worden ze. Ik heb vorig jaar een bloedtest laten ondergaan en m\'n moeder vindt het niet nodig dat ik vandejaar er weer ene wil laten doen.K\'ben 18 jaar maar ik maak me toch zorgen over die symptomen. Alvast bedankt!


met 18 jaar ben je oud genoeg om zelf naar de huisarts te gaan !!! Vertel je klachten duidelijk en hij bepaalt of er een bloedtest nodig is. Daar hoef je niet om te vragen.

label.Geplaatst op 2007-08-17 10:04:09


Ik sluit me aan bij de vorige reageerder. Je moet inderdaad naar de huisarts gaan. Hij mag ook niks tegen je ouders zeggen als je dat niet wilt. Zeker als je onverklaarbare blauwe plekken hebt. De huisarts kan een paar simpele tests doen (zoals bloed laten prikken) om te kijken of er wat aan de hand is. Een gezonde 18 jarige meid mag niet zo maar zo moe blijven (daarbij drukke baan/studie, stress en veel stappen natuurlijk uitgesloten). Het kan geen kwaad je verhaal bij de huisarts neer te leggen. Succes

label.Geplaatst op 2007-08-17 12:14:32


Zou je dianetics willen doen?

label.Geplaatst op 2007-08-21 22:49:20

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren