© 2024 solvo B.V.

Bloedprikken

Ik moet volgende week bloedprikken, maar nu is mijn probleem dat ik dat eng vind, ik ben zelfs geneigd om gewoon niet te gaan. wie heeft er tips enz. voor mij?


Hallo, koop bij een kruiderij of reformzaak Resque, dat is een bach-remedie, dat is een klein flesje met een kruidenextract, en werkt perfect tegen angst, zonder er van slaperig of duf te worden. Wij gebruiken het altijd voor het hele gezin, en zelfs bij de kindjes helpt het als ze bv een prik moeten, en wijzelf gebruiken het in allerlei gevallen als we ons erg op ons ongemak voelen. Het is een echte aanrader !!! En daarbij moet je maar denken dat bloedafname minder pijn doet dan een injectie, want het inspuiten van vloeistof doet vaak meer pijn dan de prik die je krijgt als je bloed laat prikken. Heel veel succes, en laat je het horen als het achter de rug is?? groetjes.

label.Geplaatst op 2003-09-27 17:07:51


Hallo, Zelf ben ik bijna verpleegkundige en heb ik er een vreselijke hekel aan als injectienaalden mijn kant op komen. Mensen injecties geven vind ik zelf erg leuk om te doen, maar zelf een injectie krijgen....liever niet, omdat ik precies weet wat er gaat gebeuren, vind ik dat een eng idee. Zelf moet ik binnenkort ook weer bloedaflaten nemen. Zelf kijk ik niet als er bloedafgenomen wordt en zorg ik er voor dat er een bekende met me meegaat, verder kan je alleen maar rustig blijven. Succes, En als je vragen hebt kun je altijd een berichtje sturen Groeten Linda

label.Geplaatst op 2003-10-15 10:10:06


Ben zelf medisch analist,en moet regelmatig bloed prikken bij mensen...wat je moet is voordat er bloed wordt geprikt moet je gewoon vermelden,dat je bang bent,en er niet tegen kan...diegene weet dat en kan je geruststellen. Je kan ook vragen of dat je misschien mag gaan liggen, zodat je niet kan flauwvallen na de prik...(het gebeurd wel eens, niet altijd!!)Een prik is nooit leuk,je voelt hem even...maar het is zo voorbij! Veel suc6!

label.Geplaatst op 2003-09-28 15:32:19

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren