© 2024 solvo B.V.

Bloedsmaak

Ondanks er nog allerlei onderzoeken gaande zijn (zie andere postings), hoop ik dat toch iemand mij al wat kan helpen. Ik heb veel last van slijm in de luchtwegen. Ook moet ik enorm veel hoesten. Tijdens en een paar minuten na het hoesten terwijl ik gewoon adem proef/ruik ik bloed in mijn mond. Er zit echter geen bloed in het slijm. Zou het kunnen dat ik da 2 maanden hoesten wat kapot gehoest heb en dat ik het daardoor proef.


Het kan ook zijn dat je een dag ervoor last hebt gehad van bloed in je mond. Je kunt dan gaan denken dat je last van bloed hebt. Dit is een lichamelijke reactie. Als je het niet zeker weet ga naar een dokter.

label.Geplaatst op 2007-01-11 13:19:21

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren