© 2024 solvo B.V.

Bloedwaarde

Hallo, Een vraagje wat is de normale bloedwaarde? Ik weet dater iets bij mij te hoog zit maar weet niet hoe hoog het is. Bedankt! Groetjes :D


Ehm ik bedoel in dit geval de bezinking ;) was ik vergeten erbij te zetten.

label.Geplaatst op 2006-06-25 19:27:06


Inmiddels weet ik dat de normale waarde van de bezinking ong. 20 is. Groetjes

label.Geplaatst op 2006-07-04 08:15:20


Dit is niet helemaal juist.De normale bezinkingswaarde is 10mm per uur.Tot 20 kan er sprake zijn van een lichte verkoudheid,of na een behandeling bij de tandarts.20 is dus nog een goede waarde.

label.Geplaatst op 2006-08-02 22:16:17

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren