© 2024 solvo B.V.

Bobbeltje in hals

Een aantal jaren geleden heb ik een ongeluk gehad en ben daarbij lelijk terecht gekomen met mijn hoofd. Er bleek ook een wervel niet goed te staan. Dit is inmiddels redelijk verholpen d.m.v. therapie. Toch heb ik nog af en toe pijn in mijn nek, aan de rechterkant. De therapeut zei dat dit komt doordat ik bij spanning(stress), onbewust mijn schouder optrek en hierdoor een overbelasting van mijn nekspier krijg. Tevems trekt de gespannen spier de wervel weer scheef. Wanneer ik last heb voel ik op mijn nekspier duidelijk een bobbeltje. Dit doet dan ook pijn als ik erop druk. Het bobbeltje is dan ook groter. Het bobbeltje zit ca. 10 cm beneden mijn oorlel. De therapeut zei dat dit een schildklier is maar waarom voel ik aan de linkerkant niks en waarom is die groter wanneer ik pijn in mijn nek heb??


Kan, Ik heb er soms ook eentje maar heb er geen last van.

label.Geplaatst op 2006-04-04 07:37:55

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren