© 2024 solvo B.V.

Borstkanker

ik ben annette,33 jaar,en 2 september geopereert aan borstkanker.het is een borstbesparende operatie geworden.ik moet nu nog 6 weken,5dagen in de week voor bestraling en ik krijg nog 5x chemo.graag positieve of negatieve berichten,dan kan ik mee een beetje daar op voorbereiden. gr annette


Wens je veel sterkte... Kan je helaas niet verder helpen, maar wilde toch even reageren.

label.Geplaatst op 2004-09-12 14:45:37


Beste Annette, Misschien heb je hier iets aan: http://www.diagnose-kanker.nl soorten/borstkanker.htm gr.yvonne

label.Geplaatst op 2004-09-12 15:18:45


Ik heb een kennisje, ook jong, die midden in hetzelfde proces zit. Haar bestraling is afgelopen en ze heeft het goed doorstaan. Ze is ook vreselijk optimistisch.. Sterkte...

label.Geplaatst op 2004-09-14 12:01:23

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren