© 2024 solvo B.V.

Borstvergroting

Zijn er vrouwen hier op het forum die een borstvergroting hebben laten doen of vrouwen die het overwegen te laten doen?? Ikzelf krijg 24 sept nml een borstvergroting en zou graag met vrouwen praten die ook een borstvergroting hebben of willen. Liefs Andrea


Ik heb het zelf niet, maar ik ken wel veel vrouwen die het hebben laten doen. Wist je dat je iedere 8 jaar het opnieuw moet laten doen? Ook als je 70 bent? Of 80? Na ongeveer 8 jaar zijn de implantaten nl op, en moet je ze laten vervangen!

label.Geplaatst op 2004-08-09 19:41:33


hallo. ik heb een bostvergroting laten doen waarom? omdat ik geen borsten had. ik heb de hele operatie vergoed gekregen, omdat ik ook geen cub a had. nog steets ben ik er erg blij mee, en je ziet niet dat het niet echt is. dus een echte aanrader voor mensen die geen borsten hebben. grt. judith

label.Geplaatst op 2004-08-12 15:29:13


Hallo Andrea, als je borstvergroting gaat laten doen zou ik zeker niet te groot laten maken,wees eerlijk naar je arst er vraag iets wat bij je lichaam past. Als het een goede plastisch chirurg is doet hij dat ook, ik ging van 80 a naar 80 c/d en ik heb mt 40 van kleding met brede schouders, ik ben tevreden over het resultaat. neem dure implantaten die gaan heel lang mee, op zijn minst 20 jaar, en ze zijn er in allerlei vormen ( geen halve meloenen)dus. veel succes en neem de tijd voor herstellen.Joka

label.Geplaatst op 2007-07-11 19:46:22


Hoi, in dit geval is het een goede oplossing. Beter, want je voelt je ook beter dan. Groetjes!

label.Geplaatst op 2004-08-13 13:33:44

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren