© 2024 solvo B.V.

Brandende pijn

hallo,wie kan mij helpen met het antwoord op mijn vraag.. Ik heb sinds een week een behoorlijk heftig brandend/schrijnende pijn in mijn rechter borst bij aanraking ervan,ook als ik mijn autoriem om heb of als ik ergens tegen aanleun,ik voel wel hele kleine bobbeltjes maar die zijn niet pijnlijk,ik ben ook nog niet in de overgang dus heb geen flauw idee wat het kan zijn,informatie op internet zegt eventueel gordelroos maar daar heb ik niet alle symptomen van alleen de brandende pijn?? Alvast mijn dank voor jullie reacties..groetjes pimmy


Goedendag.. Ik heb t zelfde maar dan alleen 2 weken na mijn ongesteldheid. Dus in mijn ovulatie. Misschien een goede kans dat dat t is? Ik heb t laten onderzoeken door mijn huisarts, en die zei de bobbeltjes zijn melkkliertjes. Succes Emmy

label.Geplaatst op 2007-01-22 08:54:46


Hallo Emmy,ik kreeg het na de laatste dag menustruatie,heb er nu anderhalve week al last van,ben benieuwd als ik de volgende menustuatie krijg of het dan nog zo is,hoe lang duurde de pijn bij jou en was het eenmalig of heb je het vaker??Bij mij is het dus geen ovulatie kwestie.. Bedankt in ieder geval voor je reactie...groetjes pimmy

label.Geplaatst op 2007-01-22 13:36:39

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren