© 2024 solvo B.V.

Bromazepan

Mijn stiefvader slikt nu enkele jaren bromazepan waarom hij er ooit precies mee is begonnen is hem niet meer bekend. Waarschijnlijk omdat hij een tijd in een nogal stres volle situatie heeft verkeerd. Hoewel ik begrepen heb dat bromazepan een angst onderdrukker is heeft mijn stiefvader last van angstverschijnselen ondanks dat hij het gebruikt. Tevens heerst bij hem de angst dat wanneer hij stopt hij nog angstiger wordt. Een voorbeeld hiervan is dat hij aanvallen heeft waarin hij niet meer alleen zich buiten durft te begeven bang dat hem iets overkomt en niemand hem meer kan vinden. Na navraag te hebben gedaan is mij ter oren gekomen dat bromazepan eigelijk maar 2 maanden gebruikt mag worden. Mijn vraag is of het kan zijn dat zijn lichaam eventueel de aanmaak van bepaalde stoffen heeft verhoogd door het jaren gebruik van dit medicijn of wat het anders kan zijn.


En wat zegt of zij de arts/psycholoog die destijds het medicijn voorschreef?

label.Geplaatst op 2006-04-24 15:02:45


zie voor bijwerkingen op www.medisentio.com groetjes

label.Geplaatst op 2006-05-01 18:05:14

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren