© 2024 solvo B.V.

Buik pijn? darmen

hallo hier weer een van mij ik dacht plaats deze maar apart. 7 weeken geleeden kreeg ik zomaar in eens last van mijn buik ik dus naar de huisarts en hij zij jah buikgriep dit en dat. nou een week ernaa werd het met de dag erger en opeen maandag morgen hielt ik het niet meer dus snel naar het ziekenhuis jah een verstopping in de darmen had ik toen kreeg drankjes en pilletjes meej om in mijn.. te doen dat ging even goed. en toen begon het weer en moest ik stoppen met die pilletjes. gebruik nu aleen 1 x per dag een drankje om te mixen met water. maar heb nog best veel buik pijn soms het voelt erg raar zit bij de navel in de buurt volgens mij voorl als ik zit heb ik er last van als ik iets doe of sta voel je het niet of weinig.en heb ik soms behoorlijk spier pijn weet niet of dat er door komt.herkent iemand dit of weet iemand iets te doen bedankt


wel kijken en niet reageeren? reageer ff als dat kan bedankt

label.Geplaatst op 2007-09-07 11:01:13

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren