© 2024 solvo B.V.

Buikpijn

hallo ik ben een vrouw van 47 jaar ben ook hartpatientheb agina pectoris en ritmestoornissen, heb vreselijke buikpijn,mijn huisarts dacht aan een niersteen omdat ik ook bloed in de urine had en gruis plaste ,dus hij liet een echo maken ,maar vrijdag ging ik voor de uitslag maar dat was het niet,maar omdat ie uitstraalt naar mijn rechterbeen heeft ie me naar de eerste hulp gestuurt,daar werd ik op bed gegooid en gelijk aangesloten op de monitor en een infuus plus een aantal dokters om me heen werd er wel bang van, ik heb er wel vier getelt plus verpleegkundigen,ze dachten dat ik een anerisma had ,hij is wel verbreed zeiden ze mijn bloed was ook niet goed diverse waardens waren te hoog,nadien dachten ze aan mijn blindendarm,want mijn koorts wil niet zakken om 8uur savonds ben ik weer naar huis gestuurt met de medeling dat ik zaterdagmorgen me weer moest melden,weer bloed geprikt,en hij was nog niet goed nu moet ik over vier dagen bij de chirurg op de poli melden alleen als weer erger wordt moet ik meteen weer terug naar de eerste hulp,maar inmiddels heb ik nog pijn en koorts en nu vanmorgen heb ik er ook nog diarree bijgekregen en de pijn gaat maar niet weg,voel me echt beroert,weet iemand waarom ik me weer moet melden bij de chirurg?

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren