© 2024 solvo B.V.

Buikpijn(appendicitis???)

Ik ben vanmorgen wakker geworden met een stevige pijn rechtsonder in mijn buik.Ik kan van de pijn niet meer normaal rechtop lopen en ook hoesten en niezen doet vreselijk pijn in mijn buik.Als ik moet plassen doet het ook extra zeer.Ook heb ik niet echt zin meer om te eten en voel me niet echt lekker.Ben ook een beetje misselijk maar hoef niet over te geven.Toch heb ik geen koorts of verhoging.Kan dit mogelijk duiden op een blindedarmontsteking??Moet ik naar de huisarts of is het gewoon die heersende buikgriep van dit moment?Alsvast bedankt.


Je moet nu naar de huisarts. Dit kan inderdaad een blindedarmontsteking zijn. Bij een blindedarmontsteking heb je vaak geen koorts, wellicht soms een beetje verhoging. Je bent misselijk en hebt geen zin in eten. Ik zou even naar de assistente bellen om te kijken of je gelijk kan langskomen.... sterkte, rota

label.Geplaatst op 2007-02-05 13:28:02

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren