© 2024 solvo B.V.

Bultje onderbuik

Hallo, Laatst voelde ik links in mijn onderbuik een bultje. Ik weet niet wat het is. Het zit er nu al een tijdje, en het is nog niet weg. Ook heb ik daar vaak stekende pijn, het steekt daar wat, en een soort kramp. Weet niet precies hoe ik dat moet zeggen. Heb er laatst een verpleegkundige naar gevraagd, maar die wist ook niet wat het was, en ze voelde ook dat er een bultje zat! Ze zei als je zeker wilt weten wat het is, moet je even naar de dokter gaan, maar ik hou niet zo van dokters. Dus wou eerst hierbij vragen of jullie ook weten wat het is. Hoop iets van jullie te horen, Bedankt, Liefs Meiske


ik kan alleen maar zeggen ,ik heb ook z\'n bultje in mijn linker onderbuik ,ben er wel voor naar de dokter geweest. Hij zei dat het een vetbultje was maar dat schijnt dus niet uit te maken. Als je het zeker wilt weten zou ik toch maar even langs de dokter gaan.

label.Geplaatst op 2005-06-12 20:35:44


Maar er hoeft bij jou verder niks aan te gebeuren dan ? En kan dat ook weg gaan dan zo'n bultje? Want ik heb er wel eens krampjes/steken. Vandaar dat ik het ook ontdekte. Liefs Meiske

label.Geplaatst op 2005-06-13 14:17:44


Het kan inderdaad een vetbultje zijn maar je hebt ook veel buikspieren. Spieren kunnen soort \"spierknopen\" hebben die pijn kunnen veroorzaken. Ook je darmen zitten onder in je buik waar kramp in kan ontstaan. Het is nooit verkeerd om even naar je huisarts te gaan (daar zijn ze voor en betaal je voor). succes.

label.Geplaatst op 2005-07-18 17:05:57

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren