© 2024 solvo B.V.

Bultjes binnenkant hand

Hallo, Een paar maanden geleden kreeg ik een hard bultje aan de binnenkant van m\'n rechterhand. Inmiddels zitten er al 3. Ik heb er geen last van, het jeukt alleen af en toe. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn??? Groetjes, Yolanda.


Moeilijk om te zeggen dat het hetzelfde is, maar ik heb dat af en toe ook wel eens. Is bij mij een soort onderhuids exceem. Gaat vanzelf weer weg en dan gaan die plekjes vervellen.

label.Geplaatst op 2007-01-05 19:59:13


Dank je wel voor je reactie. Ik betwijfel of het exceem is. Het zijn keiharde knobbeltjes en de eerste kreeg ik in maart of zo, nu zijn het er al 4. Ze zitten vlak bij elkaar, maar omdat ze geen pijn doen, laat ik het maar voor wat het is. Groetjes, Yolanda.

label.Geplaatst op 2007-01-07 22:04:45


Ik heb ook een bultje in mijn linkerhand. Het is keihard en ik heb er geen last van, zou ook wel eens willen weten wat dit is. Het gaat ook niet weg, het zit er al een paar jaar.

label.Geplaatst op 2008-06-28 08:00:41

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren