© 2024 solvo B.V.

Chronisch vermoeidheidsyndroom

Hallo, Ik heb sinds enkele jaren het cvs en heb al heel wat behandelingen ondergaan zoals om de 6 weken een 10 daagse behandeling d.m.v. intraveneuze toediening van antibiotica. Ondanks het feit dat ik geen voorstander ben van het veelvuldig gebruik hiervan moet ik toegeven dat ik tot nog toe hier de beste resultaten mee heb gehad ik had na de behandeling wat minder pijn en ook minder snel opnieuw ontstekingen.Ook heb ik een hele tijd voedingssuplementen ingenomen en een tijdje een aangepast dieet gevolgd helaas zonder resultaat ik heb naast de extreme vermoeidheid ook heel veel pijnen in spieren en gewrichten en onlangs een disscitis gehad waarvan ik ook nog steeds niet genezen ben.Ik ben 42 en kan niets meer ondernemen zonder mijn rolstoel omdat ik direct uitgeput ben.Nu vraag ik mij af of er onder jullie lezers van dit forum misschien mensen zijn die door bv eigen ervaring nog een tip hebben,natuurlijk ben ik in behandeling hiervoor maar mijn arts is wel zo eerlijk om toe te geven dat er tot op heden niets is om deze ziekte te genezen.Ze heeft er ook geen probleem mee dat ik zelf zoek naar eventuele mogelijkheden,natuurlijk doe ik niets zonder overleg met mijn arts.Maar ik blijf zoeken en vechten om te genezen en neem elke kans met twee handen aan.Alvast bij voorbaat bedankt voor jullie reacties ik kijk er echt naar uit.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren