© 2024 solvo B.V.

Co

Hoi Co, Ben jij zelf arts? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Gr. Petra


Ja.

label.Geplaatst op 2005-06-18 12:48:40


Nou, dat was dan kort en bondig!

label.Geplaatst op 2005-06-18 21:13:50


Een arts die zo vaak online is? Volgens mij kijk je teveel naar ziekenhuis series. Je komt voor mij absoluut niet professioneel over.

label.Geplaatst op 2005-06-29 21:30:09


IK vind dat jane gelijk heeft. Ik vind co ook totaal niet profesioneel over komen. De antwoorden zijn echt niet altijd zo als ze zijn hoor die hij geeft. En dan de manier waarop!!! Of hij is een van de vele artsen die gewoon niet menselijk is, vooral niet luisteren naar wat de patient te zeggen heeft.

label.Geplaatst op 2005-07-02 11:30:35


Co vindt zich zelf geweldig, kijk uit voor dat soort mensen. Ik denk dat hij eerst in de boeken kijkt voor hij met een antwoord komt, vertrouw aub niet op hem. Werk zelf in de gezondheidszorg en dit gedrag herken ik.

label.Geplaatst op 2005-07-05 17:53:02


Hallo,ik denk dat co wel weet waar hij het over heeft hoor.Maar de manier waarop hij reageert is niet altijd even prettig en tactisch.Ben blij dat ik niet de enige ben die dat vindt overigens!Tijdens de opleiding leren ze dit niet echt kennelijk! Eerlijkheid is prima,maar bot zijn niet!

label.Geplaatst op 2005-07-03 17:25:14


Nou, ik vind het wel meevallen. Ik snap niet waarom er zo negatief over Co gedaan wordt. Misschien is hij "CO assisitent" ? Of is niet afgestudeert? Maar ik heb noit gemerkt dat hij foute antwoorden geeft. Bovendien komt hij op mij uiterst sympathiek over. En als je zegt: een arts die zovaak online is....dat kan niet blablabla. Maar mijn man heeft ook medicijnen gestudeerd, en wij noemen hem ook arts, hoewel hij zijn studie niet geheel heeft afgemaakt en iets anders is gaan doen, toch weet hij veel. Misschien is Co ook wel zo iemand, of hij is misschien arts in ruste......... Maar ik vind zijn antwoorden wel kundig hoor, en mensen doen tegen hem vaak negatief omdat hij soms niet de antwoorden geeft die ze WILLEN horen. Enne, ik ben ook verpleegster geweest, daar ben ik jaaaren geleden mee gestopt, omdat ik het lichamelijk niet meer aankon, en ik heb dat eens gezegd hier, toen werd ik ook voor leugenaar uitgemaakt. Nou, ik kan het nog bewijzen, want collega's werken nu nog in dat ziekenhuis.B verpleegkundige in een Psych. ziekenhuis. En ik heb toen ik jong was, Z gehaald, maar toen was ik nog maar 16 jaar...... Destijds kon je op je 14de al werken, Z duurde 1 jaar om at te behalen. Maar toen ik het een keer zei, toen moest iemand zogenaamd door middel van mijn oude postings "bewijzen" dat ik zogenaamd loog. Nou, moest die persoon zelf weten.

label.Geplaatst op 2005-07-11 10:58:40


En Co, Wat is hierop je antwoord?

label.Geplaatst op 2005-07-03 23:06:59


Beste Clair, Ik wil niet vervelend overkomen en iedereen heeft vanzalfsprekend recht op zijn of haar eigen mening, maar wat is de reden dat jij Co zo de grond inboort? Het lijkt wel een soort jaloezie. Als jij daadwerkelijk in de gezondheidszorg werkt, hoop ik niet dat je je patiënten op dezelfde manier toespreekt als bij Co het geval is. Of hij nou arts is of niet, daar mag je natuurlijk nooit over liegen. Als je geen echte arts bent mag je geen medische adviezen geven. Dus ik neem in goed vertrouwen aan dat Co wel degelijk arts van beroep is. Ik vind het jammer dat er een soort Co-hetze ontstaan is. Als je zijn adviezen niks waard vindt, lees ze dan niet en fok je niet zo op. Groeten, Xenia

label.Geplaatst op 2005-08-12 13:50:42

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren