© 2024 solvo B.V.

Communicatie is onduidelijk of gebrekkig..!!

Beste mensen het volgende; Door derde ben in contact gekomen met Dr voormolen, deze heeft in jan 2006 geopereert. Er werd weinig terug gekoppeld naar mijn vrouw en mij betreft de operatie, zelfs werd er niet gereageerd op emails of brieven van de fysiotherapeut! Helaas is de operatie mislukt, vanaf 10 jan 2006 wacht op een nieuwe operatie. (Dit noemen ze spoed) Deze wordt gedaan door Dr Pondag in het LUMC. Vaandag moest ik naar de gipskamer (werd op maandag telefonisch bericht)voor aanmeting van een korset, terwijl mijn papieren niet aanwezig waren, niemand wist wat er gaat gebeuren...!! Dit verontrust mij zeer, zeker met zo,n zware operatie aan de onderrug. Ik weet niet wat er gaat gebeuren en de informatie is gebrekkig. Ik heb enkele vragen; Wat is de normale gang van zaken? Een intake geprek met de arts die gaat opereren is toch normaal? Ik weet niet om wat voor soort operatie het gaat, weet iemand dit? Het gaat om terug zetten van de posite van de rugwervels vanaf het midden tot aan de onderrug en er worden drie wervels vastgezet. Doordat ik in 1984 twee auto-ongelukken gehad waarvan de tweede met ernstige nek en rugletsel. Neurologen vertelde dat ze niets meer konden doen en ga maar naar de pijnpoli werd er gezegd. Pas in okt 2004 ben ik door derde in aanraking gekomen met het LUMC dr Voormolen. Deze heeft binnen zes weken geopereert, maar helaas is het verergert, ik nu amper lopen, zitten of staan. Elke informatie is welkom.


wat ik van je verhaal begrijp is dat je in het LUMC bent geopereerd in januari, waarna de klachten verergert zijn. je kreeg van deze arts geen antwoord op je vragen, ook niet via de fysiotherapeut. nu wacht je op een operatie door een andere arts in dit ziekenhuis, maar je weet niet precies wat hij gaat doen. wanneer en door wie is er besloten opnieuw te opereren en heb je toen niet over de operatie gepraat? wat is er nog onduidelijk? heb je geen idee wat er gaat gebeuren dan zou ik een afspraak vragen om de operatie te bespreken. succes

label.Geplaatst op 2006-05-13 11:11:09

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren