© 2024 solvo B.V.

Compartimentsyndroom en ruggeprik

ik ga geopereerd worden aan een chronisch compartimentsyndroom aan een onderbeen in 2 loges en wordt verdoofd met een ruggeprik. ik moet 2 dagen in het ziekenhuis blijven. ik heb nog nooit geen ruggeprik gehad, wie heeft hier ervaring mee en wie heeft ook zo een operatie ondergaan?


Hallo Marijke, Ik ben ca 3 maanden geleden geopereerd aan de kleine teen en daarbij heb ik ook een ruggeprik gehad. Ze zijden mij dat het belangrijkste is dat de lumbale wervels zich voldoende kunnen buigen, dus met andere woorden mensen met overgewicht en moeilijk kunnen bukken verloopt het wat moeilijker. Ik persoonlijk heb niets gemerkt van de injectie. Je krijgt eerst een warm gevoel in de benen, waarna het net lijkt alsof langzaam je benen \"verdwijnen\". Je wil dan je benen optillen, maar je spieren zeggen dan \"welke\" benen. Tijdens de operatie hoor je alleen maar \"het bezig zijn\"en het zorgelijk mompelen van de chirurg, (grapje). Het vervelendste vond ik het wegtrekken van de verdoving, je wil gelijk weer je benen gaan bewegen, maar dat kan je beter achterwegen laten, want ik persoonlijk heb daar dagen lang nog lage rugpijn aan over gehouden. Veer succes en beterschap bij de eventuete operatie.

label.Geplaatst op 2005-01-31 14:17:57


Ik ben begin januari geholpen aan een C.S. mijn wonden zijn nog open, hoe is het nu bij U. en is er nog onderzoek gedaan hoe u er aan kwam. bij mij is dat een raadsel.

label.Geplaatst op 2005-02-24 16:28:08


je mag me mailen op msn :marijkevandeventer@hotmail.com kunnen we er ff over praten. ik heb ondertussen 3 weken geleden de operatie gehad.

label.Geplaatst op 2005-02-24 21:03:47

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren