© 2024 solvo B.V.

Constant plassen

Ik heb af en toe van die dagen dat ik elk half uur moet plassen. Ik heb dan vaak nog niet eens zo veel gedronken. Vandaag is het weer zover. Vorige week heb ik het ook al eens gehad. Ik ben vannacht 2 keer geweest en nu is het net 10 uur geweest en ben ik al 4 keer geweest en nu moet ik al weer. Ik word er echt helemaal gek van. Nu zag ik laatst in de Allerhande iets van suplementen met cranberries. Deze zijn voor mensen met een zwakke blaas. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik denk toch dat ik ze zo maar ga kopen want wie weet helpt het.


Misschien heb je een blaasontsteking. Je moet je voeten warm houden, dan hoef je ook minder te plassen, misschien heb je het aan je nieren, heb ik ook , ik moet ook steeds plassen.

label.Geplaatst op 2004-03-01 12:51:36


hai even een beetje urine inleveren bij de huisarts kan een urine weginfektie zijn

label.Geplaatst op 2004-03-01 21:18:05

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren