© 2024 solvo B.V.

Darmen

ik heb voor een week geleden een darmonderzoek gehad en bij dat onderzoek zijn ze erachter gekomen dat er zweertjes in mijn darmen zitten.wie is hier mee op de hoogte?er zijn hapjes weg gehaald voor onderzoek waar ik de uitslag nog van krijg.Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn?heb de volgende klachten: * diarree * moe * gewicht verlies * weinig eetlust.


ik heb waarschijnlijk de ziekte van chrohn wie is hier mee bekend?heb in ieder gevallig wel de symtomen.

label.Geplaatst op 2007-09-12 21:00:50

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren