© 2024 solvo B.V.

De ziekte van Sjögren?

Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar meer info over de ziekte van Sjögren! Dit naar aanleiding dat het bij m`n broer is geconstateerd en we eigenlijk in het duister tasten waar het dus omgaat. Weet iemand hier iets meer over of weet je bepaalde sites waar ik meer kan vinden laat het dan a.u.b weten!!!! Alvast bedankt van een paniekerig iemand.


Nog enkele informatieve websites: www.jongerenmetsjogren.nl http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Sjögren Sterkte met je broer.

label.Geplaatst op 2011-10-14 13:10:56


Ik denk dat je de ziekte van Sjogren bedoelt?Daar is zat van te vinden op internet hoor.Probeer maar bij Google,dan komt er vanalles te voorschijn.

label.Geplaatst op 2005-11-20 00:28:00

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren