© 2024 solvo B.V.

Depressie

Ik gebruik al een reeks van jaren Paroxetine Sandoz, het helpt prima maar moet ik daar niet eens mee ophouden? Ben nu 80 jaar en voel me prima. Gaarne reacties


waarom zou je stoppen?...u voelt zich prima cruella

label.Geplaatst op 2005-06-22 16:59:16


ik hoop dat u nog steeds uw medicijnen slikt en er net zo tevreden mee bent als mijn moeder die inmiddels 91 jaar is

label.Geplaatst op 2006-07-23 17:19:16

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren