© 2024 solvo B.V.

Diagnose

vraag. Als een arts een vermoeden heeft op een cholangiocarcinoom hoeveel kans is er dan, dat het daadwerkelijk ook zo is? bedankt


Omdat niemand in zijn plaats een antwoord kan (en mag)geven, kan alleen de arts die dit gezegd heeft deze vraag beantwoorden.

label.Geplaatst op 2006-10-27 21:13:00


Bedankt Nak Misschien heeft/had iemand hier ervaring mee. Dus deze vraag vroeg ik om een antwoord te krijgen van iemand die zoiets had meegemaakt of als arts werkt. Ik neem aan dat een verdenking zoals de arts zei..toch ergens op gebaseerd is. Maar bedankt in ieder geval

label.Geplaatst op 2006-10-27 22:00:27


Ook al heeft iemand hier ervaring mee, dan wil dat nog niet zeggen dat de percentages die bij hem/haar genoemd zijn, identiek zijn aan jouw ziektebeeld. Op die manier ga je, mogelijk, valse hoop opwekken bij je zelf.

label.Geplaatst op 2006-10-28 14:53:29


ja Nak, je hebt gelijk. Maar die onzekerheid he. Weet je soms hoe vaak t voorkomt dat t kwaadaardig is? En ben je zelf dokter?

label.Geplaatst op 2006-10-29 14:55:42


Nee ik ben zelf geen dokter, dus ik kan je niet zeggen hoevaak het voorkomt. Ik kan je alleen het advies geven om aan de arts te vragen om duidelijker te zijn.

label.Geplaatst op 2006-10-29 21:13:11

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren