© 2024 solvo B.V.

Dikke nek...?? Help!

Hallo, Sinds maandag heb ik keelontsteking. Pijstillers gekregen, en met veel rusten zou het dan overgaan. Is sinds gister de keelpijn weg, alleen mn klieren in mn hals en nek zijn nog erg opgezwollen. En als ik er op duw zeg maar voorzichtig dan zijn ze gevoelig. Maar nu is mn hele hals en nek opgezwollen. Er zit zeg maar een zwemband omheen. Dit had ik normaal nooit..! Ook ben ik erg moe, \\\\\\\'s nachts slaap ik zeker 10 uur en overdag ben ik toch moe en ga ik meestal als het lukt wel graag effe liggen weer. Wie weet wat dit kan zijn? Ik maak me een beetje ongerust, maar wil nog niet meteen terug naar de dokter. Alvast heel erg bedankt! Groetjes Linda


Hallo Linda, Dat terug naar de huisarts zou je dus maar beter wel evn kunnen doen Laat je testen[bloedafname ]op ziekte van pfeiffer groetjes Noah

label.Geplaatst op 2004-03-05 11:22:23

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren